»Verjetnost, da boste udeleženi v letalski nesreči, četudi sedite na Boeingovem letalu, je torej izredno nizka.«
»Verjamem, da se bodo letalske družbe prijavile in da bomo imeli potem malo boljšo letalsko povezljivost kot doslej.«
»Bili so trije dražitelji, izklicna cena je bila sprejeta in draženja ni bilo.«
»Po mojem mnenju je malo verjetno, da bi ta hip dobili svojo letalsko družbo. Vse nacionalne prevozniške družbe imajo izgubo. Ko bodo znane končne številke, bomo morali pogledati in videti, ali smo pripravljeni iti v to ali ne.«
»Kako se je dogodila katastrofa? Zdaj je vse le domnevanje, vzrok nesreče bo natančno ugotovila komisija.«
»Danes nam je že vsem jasno, da je letalski promet eden največjih onesnaževalcev oziroma tisti, ki prispeva k ogljičnemu odtisu.«
»To je bilo treba čim prej prodati, da lahko kupec odpravi vsa neskladja, dokumenti pa mu bodo nato omogočili nadaljevanje letalskih operacij.«
»Kakor je takrat ljubljanska megla zapeljala pilota, da je zgubil razgled na tla pod seboj, tako je tudi danes [ 15. julija 1936 ] prav tako megla povzročila nič manjšo in težko nesrečo – katastrofo.«
»Še niso minila tri leta [od leta 1933], odkar je Ljubljana doživela strašno katastrofo, ko je padlo letalo ljubljanskega `Aeroputa´ z vsemi potniki in pilotom ter mehanikom na Studencu na tla in pokrilo pod svoje ruševine osem žrtev.«
»Ključno je, 'da v prvi fazi prepustimo trgu, da zapolni letalske linije, za katere obstaja komercialni interes'.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju